Deze blog is verhuisd, verhuis jij mee?

Verhuisdozen

Photo Credit: Andrew B47 via Compfight cc

Deze site was een prima plek om te beginnen bloggen. Ik blog niet vaak, maar wel graag. Een aantal mensen vindt het leuk om die berichten te volgen. Dat geeft mij dan weer de energie om te blijven schrijven.

Ik stop met het toevoegen van berichten aan deze site, maar het bloggen gaat voort op de nieuwe site.

Ik nodig iedereen dan ook van harte uit om mij opnieuw te volgen op http://www.deconversatie.be/blog/.

De berichten die je hier al vond en jullie reacties, zijn allemaal overgezet en je kunt daar  als WordPress gebruiker mijn berichten volgen en je kunt je ook abonneren met je e-mailadres. Je kiest maar wat jou het leukste lijkt.

Tot gauw!
Marc

Geef een reactie

